onsdag 28 januari 2009

Tatueringen =)









Hej hopp! I förrgår var jag och syster S och lilla A i fagersta. Hälsade på Kusin Y och hennes familj, de var trevligt! =) Passade på att få en liten tatuering! Tack, M. Du är så duktig, och jag är så nöjd!! Lägger med en bild så ni får se =) Lover tyckte den var jätte fin, btw. Annars händer väl inte så mycket. Bruks på lördag med T & C =) Kul kul! Hoppas bara folk kan bete sig... Men det är väl för mycket begärt, kan jag tro... Nä, nu ska jag leka med A när syrran färgar håret!


Älskade Ari.
Du är verkligen ljuset i min vardag, och jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Inga ord i världen kan någonsin beskriva vad du betyder för mig, hjärtat! Det är du och jag för alltid! (Pinsamt annars, nu när jag har satt din initsial på ryggen ;) Nej då, det spelar ingen roll, för du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vad som än händer, de vet du! Tusen kyssar från din egen fru =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

A,men fifan vad snyggt Moa !!
Jag får aaaaaldrig...
Man kanske skulle ta o tattuera ner sin blogg på ryggen..Ha,ha..

Din A måste ha blivit väldans smickrad kan jag gissa.

Å TACK Älskade söt-Moa för hjälpen med "du-vet-vad"..Pratar lite koder,för det finns alltid golare omkring oss *S*

Btw så mår "GolarQvist" jättebra..

Puss o hej :-)

Anonym sa...

Den är så fin din tatuering! : )

Ni är så fina ihop du & din egen A.

Anonym sa...

Nu var det dåligt med bloggning!